Jirka Drážný
Díky zkušenostem z předchozích zaměstnání jsem získal náhled do různých oborů, jak z procesů výroby a služeb, tak z e-commerce a realitního trhu. Tento přehled mi nyní napomáhá k všestranějšímu náhledu nad webovými projekty a nad hledáním efektivních způsobů k propagaci společnosti a jejich produktů na online trhu. Nejsilnější se cítím v práci s XML feedy a datovými migracemi na platformu Shoptet, ale také při výstavbě e-shopu na míru. Nasbírané zkušenosti rád využívám také při tvorbě bidovacích strategií.
(+420) 734 261 499
ZÍSKANÉ CERTIFIKACE
CO VÁM MOHU NABÍDNOUT
Specializuji se na úpravy dodavatelských feedů do Shoptetu a úpravy feedů pro marketingové účely. Jsem zlatým partnerem společnosti MERGADO, přes které všechny tyto úpravy feedů realizuji.
Pokud máte starosti, například s napojením dodavatele, synchronizace ceníku, vylepšením dat pro zbožové systémy nebo synchronizací mezi vašimi eshopy, rád s vámi celou problematiku prodiskutuji a veškerá data upravím dle požadovaných formátů.
Plánujete migraci z aktuálního technického řešení na Shoptet a děsí vás co to vše obnáší?
Zrealizuji pro vás převod dat a to produktů, kategorií, zákazníků, popisků kategorií i zajištění redirectů, které si tato akce může vynutit. Mám za sebou realizaci více než 30 datových migrací na platformu Shoptet z různých platforem (Eshop rychle, Webreal, Opencart, Shopsys i jiných vlastních řešení)
Využíváte jako eshop nebo agentura aplikaci Mergado nebo jste na platformě Shoptet a máte spousty nezodpovězených otázek?
Připravím pro vás nebo váš tým kompletní školení na míru, kde společně projdeme, jak efektivně danou platformu použít a vytěžit z ní maximum. Školení se může týkat například tvorby parametrických kategorií, tvorby filtrů, validaci feedů pro Shoptet nebo jak obohacovat XML feedy o externí data.
Plánujete vlastní e-shop, přecházíte na Shoptet a nebo jen chcete svůj e-shop trochu zkrášlit?
Pomohu Vám s kompletní výstavbou e-shopu, s jeho nastavením i s následnou správou. V případě, že e-shop již máte, zkontroluji Vám jeho nastavení, správnost a úplnost dat, případně Vám poradím s vhodnou úpravou kategorií či tvorbou filtrů.
Nevíte si rady jestli pro vás je bidding a repricing pro vás? Nebo máte celkově problém jak na cenotvorbu? Podíváme se tomu všemu na kloub, jak produkty segmentovat, kdy je vhodný bidding a kdy zvolit dynamické přecenění, které vám zajistí být cenově konkurenceschopní.
Veškeré tyto aktivity spravuji pomocí Mergada a aplikaci od Lišáků, tedy BiddingFox a PricingFox.
Chcete vstoupit do prodeje na Amazonu, Allegru nebo Kauflandu a nevíte jak na to? Pomohu vám s datovou přípravou i reklamami na těchto platformách.
Pomohu vám vybrat, jaká platforma a jaký způsob listování / synchronizací je pro vás vhodnější, tak aby náklady na listování a propagací nezruinovaly vaší peněženku.
Mé silné a slabé stránky
MÉ DOSAVADNÍ ZKUŠENOSTI
Marketingový manažer ve společnosti CREAM Real Estate
Měl jsem na starosti tvorbu strategie a marketingových plánu (rozložení budgetu pro online marketingové aktivity) včetně predikce přínosů. Mapování procesu poptávky a vyhodnocení její efektivnosti. Strategie se týkala jak sociálních sítí, PPC, správy placené formy inzerce na Sreality (a podobných inzerentních portálů).
Na starosti jsem měl i kooperaci v týmu na vývoji webu a aplikace pro propagaci společnosti a jejich prostor k pronájmu.
Online marketingový specialista ve společnosti PRIA System
V rámci performance týmu jsem dělal technickou podporu pro PPCčkáře (příprava datových feedů a jejich optimalizace). Zároveň jsem zajišťoval kompletní aktivity ke zbožovým srovnávačům, jako jsou příprava strategie, audit i samotná správa zbožových srovnávačů.
Procesní manažer ve společnosti MGM Compro
Pro tuto proexportně orientovanou společnost jsme v rámci obchodně-marketingového týmu, řešili připravu veletržních akcí, tvorbu webu a zahraničního eshopu. V další fázi práce ve společnosti, jsem měl za cíl postupné zavádění ISO norem do společnosti a výpomoc na organizování provozu společnosti.
Provozní manažer ve společnosti PROCESIA
V této menší firmě, jsem si prošel tím pravým očistcem, kde si tzv. čichnete ke všemu. K marketing, obchodu i organizování celého týmu. Jednalo se o menší úklidovou firmu, kde plánování prací a vytíženost týmu bylo alfou a omegou celého byznysu.